Thursday, July 28, 2005

ntah ape-ape ntah hari nie

Pagi nie aku datang agak lewat sket ler. sebab malam tadi pening betul kepala aku dan aku pun tertidor awal. ahhh... housemate ajak minum mula, dan aku join ajer. tapi disebabkan rasa berat kepala, minum pun tak lama. balik umah tido.

mula tu pagi nie prepare surat untuk hantar ke jpa. surat pemberitahuan tentang kematian tunang aku tu. sebab jpa ada hantar surat untuk arahkan dia melapor diri. so, siap ajer terus pergi jpa kat putrajaya. balik dari situ terus ke bank. amfinance seksyen 15 shah alam untuk dapatkan surat pelepasan untuk kereta aku ler. apa lagi sebab dah nak balik miri ma...

ahhh... rupanya kau kena tulis surat pulak untuk dapatkan letter tu. tak per, balik aku plan nak buat. tapi sebelum tu aku pi jumpa member yang buat forwarding untuk discuss pasal shipment aku nie nanti. makan ler... ape lagi.

lepas tu balik opis. arghh... buat keje dan buat itu dan ini... macam biasa. ada kalanya buat-buat sibuk. aku rasa orang lain pun sama.

No comments: