Sunday, December 09, 2007

xtahu cerita....

tak tahu cerita dah sekarang ni... dna sekarang ni, aku dah macam masuk semula ke blog. tak tahu ler, adakah ini satu permulaan untuk aku memblog kembali. aku rindu dengan blog ni... banyak perkara yang terpahat dalamnya dan banyak juga perkara yang aku ingin kongsikan dalam nya... ini lah tempat untuk aku meluahkan segala rasa hati andai tiada siapa yang ingin mendengarnya... kerana aku tahu, tiada siapa yang sudi mendengarnya...

minggu lepas dah aku start cari-cari templete baru untuk blog aku ni. sebab aku tengok cam tak best je templete lama ni. dan aku ada jumpa sesuatu. yang mungkin pada aku agak menarik dan simple. so, hari ni tadi mulalah nak 'oter' coding dia... tapi tak habis pun. sebab kemalasan melanda dan aku rasa cam bebal ajer nak tengok coding tu...

aku pun tak tahu kenapa lately ni, memacam benda dalam fikiran aku... dan memacam perkara gak terfikir dan sekarang bermacam perasaan wujud. 'kemalasan' adalah salah satu perkara yang paling banyak wujud dalam diri aku sekarang ni... aku dah mula malas nak itu, malas nak ini. dan bermacam lagi. tak tahu kenapa... mungkin juga kekadang ada emosi yang mengganggu menyebabkan hati aku rasa malas dan serba itu ini.

tapi apapun, aku akan cuba untuk kuatkan diri aku. sekarang ni, tanggungjawab dah banyak dan banyak perkara yang harus di fikirkan...


No comments: