Monday, March 14, 2005

Ehhh... dah lamer aku ilang

Emmmm..... lama benar rasanya tak menulis dalam blog nie... bukan apa masa kekadang amat payah nak cakap... sekejap di kl kejap di johor. itu yang membuat aku tak terurus sangat apa yang aku nak buat. Kali terakhir aku menulis awal march lepas. tu pun aku curik-curik mase sket sebab nak luahkan sangat aper yang tertulis. Walau apapun itulah luahan hati aku sket.

Hari nie Monday... memang rasa malas dan letih nak pegi kerja... hujung minggu tak buat aper pun selain mengemas umah... cheh tak tahu nak buat cam ner... esok menjelma lagi.. ntah cam ner ntah...

Pagi tadi aku try call Best Wide Engineering Sdn Bhd. nak set appoinment nak promote barang aku... tapi tak dapat. pas tu try nak call ader satu company nie... tu pun tak dapat... last-last aku ke Serdang ajer pergi hantar tender untuk dapatkan proposal.

Petang nak prepare final doc sampai la nie... tak siap lagi ntah esok leh abis ke tak.

Chears,

No comments: