Tuesday, December 26, 2006

Selamat Hari Krismas

mungkin belom terlambat lagi untuk aku ucapkan selamat hari krismas kepada warga malaysia yang berugama kristian terutama sekali pada kawan-kawan aku yang tengah celebrate sekarang ni. ermmm... mungkin kat semenanjung ni tak ramai kot, tapi kawan-kawan sekolah dulu memang ramai, malah office mate aku di miri pun ramai. so, sekali lagi aku ucapkan selamat menyambut hari krismas dan selamat tahun baru.

krismas ni, tak banyak sangat aktiviti yang aku lakukan melainkan mengabiskan masa bersama yang tersayang. plan awalnya kami nak ke cameron highland, tapi bila fikirkan keadaan kereta aku yang tak service lagi, aku tak berani sangat nak pergi... ye lah... takut apa-apa yang berlaku di sepanjang perjalanan nanti sapa susah. aku ler jugak. dah ler kereta company... selambe plak aku nak lenjan.

akhirnya, kami ke zoo negara. ahaks. masa awal nak decide ke zoo negara tu, puas kami fikir anak sapa nak bawak tok cover line. hehehe... konon bawa budak ler nak tengok binatang tu, last-last semua anak buah takder. kami pun pergi ler berdua ajer. punya lah ramai orang yang pergi hari tu. kami pergi pagi, pun dah ramai. masuk lah kami berdua sambil menikmati keindahan haiwan. ahaks.

sampai tengahari gak ler kami menghabiskan masa kat zoo tu. letih bangat si.... lepas abis je, kami sambung lagi jenjalan seharian. membeli belah dan bawa awek aku ke sungai buloh tok cari bunga dan ikan. tok simpan kat opis katanya.

No comments: