Thursday, January 25, 2007

kamera

aku terbeli benda makhluk ni....

foto source : dpreview.com

mulanya aku tak terfikir pun nak beli... memandangkan keadaan kewangan aku yang tak menjadi ajer kebelakangan ini. dan awalnya memang aku target nak rembat slr bukan compact. alih-alih bajet lagi tinggi.. akhirnya terbeli jugak benda alah ini dengan tidak sengaja...

boleh ker aku belajo tentang dunia foto ni? dan boleh ker aku paham benda alah ni... aku rasa boleh... sebab semua kerana minat. kalau takder minat takkan menjadi... tak kira ler aper jenis camera pun. aku tahu orang akan gelakkan aku, kalau pakai compact bawak tripot besow... hehahahha... aku dah agak...

aku membayangkan, aku bawa tripot besor... lepas tu ngan camera bag yang besar gak. pasang-pasang tripot last sekali pasang camera. alih-alih nampak compact ajer. ingatkan guna "penembak" besar ngan lens 400mm ker... rupanya... aduh... tapi takper ... akan aku buktikan...

No comments: