Friday, May 23, 2008

pagi yang sengal

memang sengal betol ler pagi ni... nape tah.... bermula dari takder letrik kat umah dari kol 2.30 pagi, sampai ler aku duduk kat klia ni. aku duduk sini pun sebab aku terlepas flight ke JB yang sepatutnya kol 7.30 pagi tadi... dan aku sampai ke klia kol 7.00

seingat aku, dulu MAS ni, takder ler kira sangat pasal check in counter tutup 1/2 jam sebelom flight, tapi sekarang ni, strict sungguh. lepas beberapa minit ajer, dah tak leh nak check in. kena tunggu next flight dengan beli tiket baru. bukan bayar penalty macam dulu. kalau dulu, aku just kena bayar penalty ajer... tapi sekarang ni, flight tiket yang lama tu burn.

dah ler boss aku dah tunggu kat jb nu nak meeting pagi ni... aku rasa, memang dah nasib aku bukan nak ke jb awal pagi. sebab sebelom ni, memang aku plan nak g jb kol 10. next flight selepas yang 7.30 ni, tapi di sebabkan boss aku ada di jb, so dia suruh aku g awal.

ni, aku just cakap ngan boss aku yang ada technical problem dan passenger move ke next flight. huh, harap takder ler orang yang dia kenal naik flight pagi ni... kalau tak... masak beb... paham paham ajer ler...

bila aku tgk balik blog ni, wah... dah lama rupanya aku tak update dan memang tak menarik langsung dah aku rasa... dan memang nampak pun, sebab tak der orang datang dah... aku tak tahu ler, lepas ni, boleh ke tak aku aktif semula tulis blog macam dulu-dulu. (tapi yang pasti, masa akan membantutkan segalanya...)

2 comments:

romzi seli said...

testing a comment...

Anonymous said...

sempat gak update yea... sabo je laa.. nak wat cemana.. dah tertulis awk fly flight kol 10.. hehee... harap balik pun ok nanti... (huhhh.. mujur terlepas dr xde laterik.. ahakss)