Tuesday, July 01, 2008

Ops... Tragedi return.

Seorang lelaki, ke balai polis pada 8 Jun 2008, jam 5.45 petang. Dia menamakan dirinya Mohd Saiful Bukhari bin Azlan, yang akan berusia 23 tahun minggu hujung minggu ni...(i/c no 850706-01-5687)

“Saya Mohd Saiful Bukhari b Azlan ingin melaporkan bahawa saya telah diliwat oleh majikan saya. Perkara ini berlaku tanpa kerelaan saya. Kejadian terakhir berlaku 26/6/08 di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara, Jln Setia Kasih, KL. Oleh itu, tujuan laporan ini dibuat untuk mendapat pembelaan dan keadilan keatas diri saya. Saya juga berasa bimbang dengan keselamatan diri dan keluarga saya jika perkara ini tersebar luas di khalayak ramai. Majikan saya Dato Seri Anwar Ibrahim - Ketua Umum PKR.”

Plot cerita seumpama yang berlaku sekitar tahun 1998. Ketika itu, aku dalam perjalanan dari kolej kediaman aku di Briekfield menuju ke kampus. Cuma yang berbeza di waktu itu, berlaku beberapa insiden lain seperti pemecatan kuasa.

Dimana Sukma sekarang ni? Enjoy dah ker dengan pampasan liwat? Mangsa terbaru... budak jambu yang muda. Ops... tak cukup duit nak kawin... nak carik extra income.

Mungkin 1998, boleh lah... sebab masa tu internet kurang lagi. Maklumat belum cukup pantas. Jadi, gambar dan sebagainya tak banyak tersebar. Sekarang, segalanya di hujung jari. Petang buat hal, malam tu, dah tersebar segalanya kemungkinan yang meragukan. Anda nilainya sendiri. ALLAH maha mengetahui.

No comments: