Monday, October 20, 2008

Terima Kasih

To all our friends yang datang ke Open House rumah kami Sabtu lepas, terima kasih bebanyak dan maaf ler, kalau ada terkurang ker apa. Tak kisah ler, terkurang dari segi hidangan ker, terkurang dari segi layanan ker dan sebagainya. Aku & wife aku minta maaf ler atas segala kekurangan itu dan kami memang hargai masa korang semua untuk datang ke Open House kami. Almaklumler, ni first time kami buat Open House bersama.

Dan, aku memang nak ucapkan terima kasih tak terhingga kat beloved wife aku, sebab tak tidur dari Jumaat sampai Sabtu tu (Dah ler dalam keadaan berbadan dua). Kesian dia, masak semua jamuan dan ada beberapa gak yang tak menjadi. (yang tak menjadi tu, sebab aku menyibuk. hahahahaha). Malam tu, lepas orang terakhir balik dalam kol 11, kami menutup rumah secara rasmi dan terus rebah tidur sampai ke pagi di ruang tamu itu jugak. Hehehehe... Tapi, kami memang berpuas hati dengan sambutan kawan-kawan yang datang. Hingga tak terucap dengan kata-kata diatas sambutan yang diberikan. Sekali lagi, terima kasih semua...

No comments: