Thursday, May 06, 2010

its new life & new kick start...

beberapa hari sebelom berakhirnya April, aku memikirkan keadaan aku semula... sampai bila aku akan begini dan sampai bila life aku hanya cukup-cukup dan kadangkala defisit... aku rasa aku perlu ubah sesuatu, memandangkan aku dah masuk ke era 3series...

jika dilihat pada persekitaran aku, kebanyakkan kawan-kawan masa study dulu, dah ada yang berjaya dan ada yang dah business sendiri. aku tak nafikan, beberapa orang masih dalam aliran yang dipelajari. AERONAUTIC. tapi, ada jugak yang sasar ke aliran berlainan, termasuk aku. aku rasa, aku perlu buat sesuatu untuk jadikan aku lebih baik dan lebih segalanya...

kini, mungkin dah tiba masa untuk aku menceburi business sendiri, setelah beberapa orang aku jumpa, asyik suruh aku buat business sendiri. well, mungkin ada hikmah dan petunjuk di sebalik kata-kata mereka.

rabu, khamis, jumaat. 3 hari pergi kursus... pemantapan diri, persediaan untuk aku mulakan sesuatu. aku ingin berubah. ubahlah diri aku ini...

2 comments:

Anonymous said...

sungguh commitment dah banyak kannns,

salamm n thanx singgah blog haku yang xde apa2 tuh,

AIN NAZRI said...

kerja sendiri tak semudah macam makan gaji... makan gaji kita tahu cukup bulan dapat duit... keje sendiri, cukup bulan belom tentu dapat duit.. semoga ko ada back up duit in case jadi apa2.. sebab bukan senang nak jadi senang... aku dah rasa sengsaranya dan masih lagik merasa.. 3 tahun tanpa kejayaan.. semoga ko terus berusaha tanpa give up.. i support you..