Monday, October 17, 2011

Seminar #3

Seminar #3, maksudnya dah masuk class ke-3 untuk semester satu, aku kat UiTM Shah Alam. Wah, sedar tak sedar aku dah nak masuk mid sem dah, dan masa akan terus berlalu dengan cepat sampai aku mungkin akan terlepas nanti, kalau aku tak betol-betol catch up.

Sebelom sampai skul semalam, dah kuar notice bebudak bagitau ada 2 test. Marketing ngan e-Commerce. pastu, aku cuak giler sebab tak banyak yang masuk dalam otak buat masa sekarang ni. So, semalam, masuk je class, memang rasa cuak lah. At the end, Marketing takder test pun. adeh... salah info daaaa....

Cuma e-Commerce je ada test. Tu pun, aku nasib baik ada buat tutorial dalam kelas maya, kalau tak, memang tak dapat jawab ler... walau dah jawab dalam class maya, aku masih gak lupa point aku. adehh.... lagi.

Sesi petang, kelas info technology... dan last sekali, of course class feberet aku... presentation skill. So far dalam 4 kelas aku tu, hanya kelas presentation tu je lecturer memang kenal sangat ngan aku. ape tak nyer, aku je lebih... hahahhahaa (poyos nak glamer). Actually aku memang nak score A+++ dalam subject ni, sebab bagi aku, mana subject yang boleh score, better aku focus dan buat betol-betol. Bukan bermakna yang tak boleh score aku abaikan, tapi nak kena carik taktik cemana nak full swing... itu yang penting. Taktik dan strategi nak lulus dengan cemerlang.

No comments: