Wednesday, May 18, 2005

E8-DR-A Topsides

Satu pengalaman baru buat aku kerana selama nie aku hanya terlibat dalam bidang jualan dan promoting ajer. So, sekarang nie bukan tu ajer yang aku kena buat tetapi kena buat testing dan commissioning jugak. Nie gambar yang sempat aku amik masa buat ckecking kat atas module tu dulu. Banyak jugak problem yang aku face sebab installation tak complete lagi. Tapi pasal tu bukan masalah aku. Installation orang lain yang buat. aku hanya tahu datang dan check system aku lepas tu test. bila on ajer, semua ok mean success.


so jumpa lagi dalam project lain. Aku ada dapat beberapa project untuk SSB. Untuk PCSB nie payah gak aku nak dapat. aku pun tak tahu kenape? politik aku tak hebat kot. ntah ler.

Tengah perbetulkan termination cable untuk aku punya devices.

No comments: