Wednesday, June 07, 2006

journey to bokor - a

selasa aku mulakan journey ke bokor aku. bagi yang tak tahu maner bokor tu... ia terletak di perairan miri sarawak. ahaks... kiranya offshore lah ni...

yes. another trip lagi untuk aku. lepas trip hari gawai hari tu cancel. yang ni naik boat dan plan nak wat daily. kira balik hari ler. mulanya nak bermalam di baronia platform tapi, tak jadi sebab dapat boat dari ajang warf yang boleh kejap ajer sampai dan balik. so, naik tu ler. naik boat borcos firdaus 2. boleh tahan gak laju boat ni. dari ajang warf tu terus sampai ke bokor, hanya amik masa sejam ajer. berbanding dari mpa. [mpa = miri port authority] dan baik boat lain.

2 hari kerja di sana, dan pagi ni tadi buat pertama kalinya aku tengok dengan mata kepala aku sendiri mini taufan. taufan tu bertiup dan berputar ke langit. dan lalu terus dan hampir melanggar pelantar kat area aku tu.

aku ada copy dari orang kat situ yang amik video tu. nanti-kalau aku dapat edit aku share sini. wah... satu pengalaman yang menrik buat aku. tengok mini taufan depan mata. selama ni tengok melalui tv ajer.

hari ni just balik. kali ni, akhir sikit sampai darat. lepas kol 9 malam. aku pun dah lengoh. sekarang aku nak tdo dah. babai...

No comments: