Sunday, June 04, 2006

weekend yang panjang

ermmm... aku tension pasal hujung minggu yang panjang ni. lepak tak tahu nak lepak mana dan ngan siapa. alih-alih member aku yang sorang tu gak... nak ke kl, flight pulak tengah mahal... aduh... tertekan gak kekadang ni. pulak tu, kat kl sana, kereta aku kena service. aku dengar ada problem. isk... aper ler nak jadi...

cuti mula rabu. berterusan hingga ke hari ahad. mulanya aku kena pergi ke offshore pada 1st june, khamis. tapi cancel sebab dorang tak ready lagi dan sekarang ni plak aku kena standby. aduh... kenape ler ini berlaku plak.

sabtu dan ahad ni ada fiesta jom heboh tv3 kat miri ni. aku tengok memang ramai sungguh makhluk datang dan tengok siap dari kuching pun ada. huh... tak kusangka... kalau takat dari sabah ok lagi sebab tak jauh mana, ni dari kuching nu... yang drive lebih kurang 15 jam...

aku plak... just jalan-jalan hari sabtu lewat petang tu ngan kawan aku. takder ape yang menarik bagi aku... mungkin aku cam lali ngan pesta-pesta cengini kot masa aku kat semenanjung dulu. ahad ni, aku plan nak g konsert malam tu sebab dah lama rasanya tak tgk konsert... tapi... aku takder member plak nak pergi... tanya sorang, depa kuar ngan pasangan masing-masing dan ada kawan pun tak sure lagi... tgk ler cam ner petang-petang nanti kalau ada sape-sape yang free aku nak ajak pergi... sekarang ni pun tak sure lagi....

malam tadi... pergi rumah kawan aku. dia wat open house gawai dayak. pergi ler ngan member-member biasa aku. aduh... lewat gak balik... dorang ni semua mabuk-mabuk plak malam tu... tensen plak aku. bukan apa, dorang ni mabuk sampai tak ingat dunia... aku malas sungguh ler nak mabuk-mabuk ni... cukup ler mabuk laut tu. ahaks... tapi tak per... aku ok. syukur...

hakikatnya aku rindu sangat nak ke kl. nak jumpa awek aku. rasa dah sebulan aku tak kesana. tapi hakikatnya aku rasa lebih dari sebulan pulak. biasalah tu... sebulan rasa setahun ajer.. ahaks.

well, tengok ler petang ni cam ner... aper yang berlaku... arghhhh... lagi...

No comments: