Monday, June 05, 2006

monday blues

letih ajer bangun pagi ni. aku tak tahu kenapa... mungkin pasal letih malam tadi kot.. pergi konsert member dan adik beradik aku. ok ajer ler bagi aku konsert malam tadi. takder aper yang menarik sangat pun. biasa-biasa ajer. aku pergi cuma nak dapatkan suasana konsert lagi... rasanya dah lama tak tgk konsert life cengitu... tu yang pegi tu....

ops... sebelom aku terlupa sesuatu... yang rumah terbuka gawai tu, aku g umah officemate aku dan budak officemate aku. ermm... biasalah... officemate aku tak ramai yang muslim pon... kebanyakkan nya bangsa bumiputra yang bukan muslim. jangan salah sangka yerk pasal mabuk-mabuk tu. ahaks.

ok... lets continue... pagi ni, aku belom dapat confirmation sepenuhnya mengenai trip aku ke offshore dan nak ke kl. aku dah mula rasa tension ngan jadual cengini. jadual yang tak menentu ini. dan dorang akan confirm kan ngan aku petang ni plak nak ke offshore. kalau jadi, kiranya esok akan ke offshore dan tak tahu berapa hari. aku harap aku boleh pergi sehari je dan balance tu budak-budak aku yang buat. senang sikit. ahak. bukan apa, aku nak ke kl nak atend course/seminar pasal autoCAD.

ermmm... harap-harap dapat ler aku ke kl...

No comments: