Wednesday, January 18, 2006

awak

hari ni, esok dan lusa... aku tak masuk opis. g training kehidupan laut. hahahhaaa... saje jer. nak kerja di pesisir pantai nanti.

awak, saya tahu saya banyak buat silap dengan awak. saya terlalu emosi dan kekadang buat awak marah dan menyesal bersama saya. dan saya akui memang saya tidak pernah menjalankan percintaan jarak jauh dan saya seperti awak dulu, mencuba untuk bercinta jarak jauh. namun begitu, saya kurang berjaya mengawal emosi saya secara jarak jauh.

awak, maafkan lah saya. saya sayang perhubungan ini dan berharap perhubungan kita ini akan berterusan sampai akhir hayat. ermmm... jika ada sesuatu yang awak rasa tidak puas hati pada saya, saya harap awak boleh luahkan pada saya dan beritahu pada saya. kerana sebagai manusia biasa, kita tidak pernah lari dari melakukan kesilapan.

awak, agaknya apa yang boleh saya lakukan untuk memperbaiki hubungan kita ini agar menjadi lebih baik?

saya mengharapkan awak bersedia berkongsi suka duka, malah apa saja agar perhubungan kita ini boleh di baiki.

awak, berilah peluang untuk saya mengenali dengan lebih dekat lagi pasal awak, hati budi dan segalanya tentang awak terutama nanti bila saya dah menjejakkan kaki ke semenanjung. kerana bagi saya, kedudukan saya kini memang memberi seribu satu cabaran tok saya mengawal emosi dan sebagainya.

percaya lah... saya memegang kata-kata, "what i said, i really mean it"
saya sayang awak sepenuhnya. as i said before... 100% bukan 60% atau beberapa % yang orang bagitahu. saya tidak boleh nak bahagi kasih ngan orang lain. kasih saya just for you.

No comments: