Monday, March 12, 2007

lama dah...

it has been long time did not update this blog...

arghh....... aku rindu pada blog ni, lama dah tak update... kerana aku sibuk.

hari ni, isnin. aku tak seperti isnin yang selalu... pagi tadi, macam malas je nak bangun dan malas je nak keje. lastly aku masuk dalam blog ni dan luahkan. aku tak tahu nape... mungkin kerana lately ni keje aku banyak kot. dan aku perasan beberapa hari ni, aku bangun pagi, kepala aku mesti ingat pada kerja ajer. aku tak tahu cemana nak buat. mungkin itu yang menyebabkan aku bosan nak kerja atau malas nak pergi kerja.

dan pagi tadi, aku lagi malas, bila sedar-sedar je aku dah teringat pasal beberapa drawing dan documentation untuk 3 project aku. dan dalam 3 project ni, masih belom settle lagi. argh... pagi-pagi bangun dan fikir pasal kerja. dan aku kekadang perasan, macam aku ni tak leh nak terima tekanan yang banyak sangat.

kalau tekanan yang banyak sangat, mula lah kerja aku jadi tak menentu dan kekadang buat kerja bodoh... dan aku tak tahu, sekarang ni, tekanan darah aku cemana? yang aku tahu, beberapa minggu yang lalu, memang aku hadapi tekanan darah tinggi. dan menurut doc, aku ada hypertension. arghh.... aku dah kena blood pressure ker?

aku rasa, macam aku nak bercuti dan lupakan segala masalah yang timbul dalam kerja aku ni... tapi bila dan dimana? sebab aku rasa, kalau aku bercuti sekalipun, aku akan ingat lagi kerja aku ni.... arghhhh....

workerholic ker aku ni?

No comments: