Tuesday, March 27, 2007

urgent meeting?

awal pagi, buka e-mail.

Romzi,
................. kindly come for a meeting at 4.00 PM tomorrow at the procurement office. Please also bring along the approval given by Shell ..................

Other agenda for this meeting shall be:-

1) ......................
2) .................
3) .................................

Your attendance for this meeting is compulsory.

Regards,
Mr. Expeditor
Tel: 07-some where in johore...

lepas baca e-mail tu, aku rasa macam... bengong sekejap... wah... kezutan... e-mail aku tengok sent semalam. tomorrow yang di maksudkan adalah hari ini. aku kena ke johor petang ni tok meeting. huh... mana dan.

boss call, terkejut dengan e-mail tu. sebab dorang c.c ke boss aku gak. dan boss aku tanya cemana. aku dengan relex cakap ngan boss, tak per... i call them.

aku call client. try solve problem via telephone. dah tengahari. done. semua setuju tak yah meeting petang tu. giler aper aku nak ke johor sedangkan esok aku nak ke kl. ada meeting tok project baru. untuk meeting esok pun aku tak siap wat design lagi. so, tadi, berjaya siapkan concept design dan nak continue lagi...

No comments: