Saturday, June 14, 2008

Jalan-jalan balik kampung

DSCN7060_2

DSCN7052_2

header3

Pic yang atas tu, kitaorang amik gambar dengan letak kamera atas kete... tu yang macam senget sikit. Tak bawak tripod pun masa tu, sebab balik kampung, nak tengok atok wife aku. Yang bawah... aku yang amik, dan header tu, wife aku yang amik. Tadi, masa nak upload, wife aku dah mintak royalti dalam bentuk tunai atas hasil kerja dia mengambil gambar tu.

4 comments:

en_me said...

bro, biler nak sambut hari ayah untuk diri sendiri nih? ihihi

btw, thanks for dropping comments at my blog.. maybe we can be a good cyber friend .. kannns

romzi seli said...

en_me,
tak tahu lagi... tunggu kalau ada rezki...

I think, ok ajer jadi friends... thanks...

chot said...

cantik gambar ko tu..

romzi seli said...

Chot...
tu kira nasib je dapat chantek... selalu tak jadik je....
hehehehe...