Thursday, September 04, 2008

Wireless Free dah takder.


Setelah setahun lebih aku tinggal di Puncak Jalil ni, dan selama itulah aku menggunakan perkhidmatan wireless free. Kalau dulu, network G604_Wireless, tu bebas digunakan tanpa rasa was-was, tapi kini dah ada mangga. Bermakna dah kena lock. Semalam, masa wife aku nak browse internet, dah tak dapat connect to wireless. Dan dia tengok dah kena block. Minta password. hehehehe... siapalah yang punya network itew. Terima kasih daun keladi, kerana memberikan aku access internet percuma selama ini. Access yang bagi aku, agak laju berbanding access aku sekarang ni. Ahaks. Sekarang ni, aku kena gunakan 100% Celcom Broadband.

Ops, kalau owner network tu nak buat kebajikan, bagiler aku passwordnyer. Alah, kita share-share pakai. Banyak mana pun pakai, still bayar sama kan?

No comments: