Monday, January 05, 2009

Its new years...

"Azam"
apa azam tahun baru anda? hehehe... bagi aku, aku merasakan macam tahun 2008 yang lalu takder azam sangat. At the end, aku pun macam takder hala tuju sangat. So, 2009 ni aku plan untuk beberapa perkara yang aku rasa, aku boleh kecapi dan capai kot. Antara azam aku pada tahun ni:
  1. Berhenti kerja dengan company sekarang dan kerja di syarikat baru. Target time is after chinese new year.
  2. Spent time average antara kerjaya dengan family.
  3. Further study... aku nak sambung degree. Huh, dah berapa tahun dan aku plan benda alah ni, tapi tak jugak kesampaian. Sampai sekarang ni, kelulusan aku di tahap rendah. Tak dapat nak apply kerja yang best-best macam orang lain. huhuhu.
  4. Nak beli dSLR. Nak improve dalam photography skill aku.
  5. Nak beli satu lagi kereta, prefer auto transmission.
  6. Next azam, akan difikirkan lagi selepas ini...

2 comments:

F. said...

Currently you're using camera apakah? Your pics tang kacak jak semua.. :) serious sik bulak!

romzi seli said...

currently pakei compact ajak...