Wednesday, January 21, 2009

Out of Town

Sekarang ni, masa aku menulis ni, aku berada di JB. Aku drive pagi tadi dalam kol 5.00 pagi dari KL sebab nak attend meeting kat Pasir Gudang ni. Aku pada mulanya, memang malas sangat nak pergi dan kalau dapat elak, memang aku nak elak. Tapi disebabkan dah tak der sapa yang nak kena pergi, so, aku terpaksa pergi gak. Aku pergi kali ni, ngan engineer aku. Sebab aku nak dia tahu cemana apa semua, supaya bila aku sudah tiada, dia boleh ganti semua kerja aku.

Pagi ada "kick off meeting" dan petang plak ada technical clarification meeting. Kick off meeting, mungkin tak susah sangat, tapi Technical Clarification Meeting tu yang memang macam membunuh. Aku memang ada bawa principal aku sekali, tapi principal aku tu pun tak confident nak jawab dan akhirnya semua soalan masih tergantung. Aduh... pening kepala aku.

Esok akan ada lagi satu meeting yang sama untuk project yang sama. Cemana nak berdepan, aku pun tak sure cemana. Harap semua ok.


2 comments:

en_me said...

pasir gudang gi fabricator maner? sse or mmhe ghittewww.. ehehe

romzi seli said...

dua-dua sekali... sebab dua-dua ada meeting...