Wednesday, January 07, 2009

Letih

Sekarang ni aku kat airport tok tunggu flight aku ke Miri. Huh, another 'fenin' job. Sepatutnya aku fly ke Miri semalam dan hari ni ada 'management meeting' kat Miri. Tapi disebabkan ada urgent meeting pagi tadi, menyebabkan tiket flight aku burn dan beli baru. (Nasib yang beli tu boss aku). So, aku kena attent meeting pagi tadi dan lepas abis je terus ke airport.


Mulanya aku ingat meeting pagi tadi kecik je. Tapi, bila dah kumpul semua, mak ai lebih dari 15 orang rasanya. Dan meeting untuk satu project yang diperkatakan ramai. Meeting tadi mengumpulkan semua sub-system vendor dan nasib aku baik, sebab aku sebagai team pertama tok present. Aku ingat sekejap je... tengok-tengok, meeting aku tu, sampai 1.30 petang. Masak gak ler. Nasib baik aku amik flight kol 7.00 kalau amik awal dalam kol 3.00, maunyer aku terlepas, kalau tak betol time.

Ni, dengan berbekalkan internet free kat airport, aku check semua e-mail dan hehehe, seperti biasa, aku update blog ni. Sebabnya aku ada mood nak nulis. Malam nanti bahana lagi tok aku, sebab slide presentation aku tok esok tak siap lagi. Aduh... harap aku boleh buat malam nanti. Esok malam plak, aku fly balik ke KL. ahaks.

Fuh, letih rasanya hidup ini. Bila agaknya akan berubah?

2 comments: