Saturday, July 22, 2006

hari ini

Assalamualaikum...

Terima kasih kerana sudi membaca apa yang aku tulis ini. ini adalah catatan perjalanan aku bermula dari dari bulan Jun 2004. huh... lama jugak yea aku dah menulis catatan ini. dah lebih dari 2 tahun. Aku imbas kembali catatan pertama aku pembuka bicara pada 8 June 2004.

Assalamualaikum...

Ahlan Wasahlan... selamat nongkol di atas jaringan lelebah ini...

Salam perkenalan diukir buat kalian semua... ini adalah coretan mimpi-mimpi yang telah aku lalui selama ini. semoga mimpi-mimpi ini akan berseni selamanya dan menjadi denai buat diriku dan sahabat sekalian...

semoga ada yang mendapat sesuatu darinya...

dari hujung jari jemari... romzi

Selepas dari itu, aku tidak menulis untuk beberapa bulan kerana kesibukan. Aku mula menyambung kembali pada November 2004. dan selepas itu, aku mula aktif menulis hampir setiap bulan. Walaupun bukan setiap hari, tetapi dalam sebulan pasti ada posting yang aku hantar. Semuanya kerana aku ingin meluahkan rasa hati aku. aku merasakan, yang aku menulis di sini kerana ingin meluahkan apa yang terbuku dihati yang pada aku kekadang sukar untuk dilafazkan dengan kata-kata dan sukar untuk di bicara pada sesiapa pun. Aku mencari alternatif dengan meluahkan ia di sini.

Hari ini aku nak ubah layout blog ini, ubah untuk menjadi yang terbaik buatku. Dan untuk anda semua. Ahaks. Ada ker orang baca yerk? Tak per lah....

Bagi aku cukuplah nukilan aku kat dalam ni sebagai bahan sejarah aku sendiri. Maner tahu suatu hari nanti boleh aku belek2 lagi untuk aku lihat apa yang telah berlaku dalam diri aku selama ini.

Jika kau menjadi aku, aku yakin kau akan mengerti segalanya...

No comments: