Sunday, September 24, 2006

kenapa ler blog aku ni....

dah beberapa hari aku tak menulis. ntah la... malas aku bertambah... hakikatnya mood aku yang takder. bukan pasal ape, pasal aku tak leh nak view blog aku dalam mozilla firefox ni. hari aper hari yerk, masa blogger tengah buat maintenance, lepas-lepas tu blog aku tak leh nak view dalam mozilla ni. aku ada try dalam internet explorer, dan hasilnya ok. cuma aku punya banner tu hilang. kenapa tah. kepada visitor yang tahu pasal tu, tolong advice aku. aku dah ilang akal dah cam ne nak buat.

hari ni first day puasa. ok lah, takder ape sangat. cuma dah petang-petang tu biasalah. hari ini aku berbuka dengan awek aku kat umah dia. makan tapau je. beli kat bazar tak jauh dari apartment dia tu. dan malam ni baru balik bilik aku di puchong ni.

cuma, first day ni, aku masih tak stabil sangat ler. kepala pening sikit. esok, kerja. ada beberapa meeting nak kena settlekan sebelom aku fly ke Miri selasa ni.

to all fellow member who is merantau ke semenanjung ni, especially from borneo, i would like to say that, I want to go back to my home town early. hahahahhaaa... and at the same time, paid by company. That mean, I'm not just back last minute last previous year, where stuct at the airport and crowded. so, don't jelous.

see you all in town.

No comments: