Thursday, December 23, 2004

Aper kes lame sangat nie?

Assalamualaikum...

Agak lama jugak tak nulis dalam benda alah nie bukan apa keadaan masa yang kurang mengizinkan dan keadaan yang agak memeritkan... huh entahlah tak tahu nak cakap cam ner keadaan sekarang nie... walau apapun kehidupan kena diteruskan jua... itu yang aku fikirkan...

sekarang nie selepas beberapa bulan kelahiran benda yang bernama blog nie aku terus sunyi sepi tak tulih aper pun... tak tahu kenaper. nak cakap idea kurang tak jugak... idea melimpah... nak kata malas memang yer pun sket... lagipun bila nak mula nulih tu lah yang perit buat aku... tak tahu kenaper... tapi bila dah ada momentum nyer so senang sket... cepat ajer nak tulih aper yang terbuku tu.... tu yang sedap tu....

Bila tengok title kat atas tu... memang ada yang cakap nie mesti pengaruh movie nie... tak lain dan tak bukan mesti citer "bukan cinta biasa"... ya memang betul pun... bukan apa cam tu... sebab bila aku tengok citer tu hari tu... tetiba keluar sesuatu dari serebelum otak nie... ia mengingatkan aku dunia kampus walaupun baru beberapa tahun aku tinggalkan... rasanya tak ler lama sangat kalau kira ikut tahun... tapi kalau kira ikut saat... pergh... dah lebih bertrilion entah apa unit lagi...

Tengok citer tu, buatkan aku terfikir adakah aku bole organize nak buat reunion balik ngan kekawan sama belajo dulu? bukan apa kalau tengok dalam klas aku dulu semua jantan keberet takder betina... yang jantan nie jenis yang gitu-gitu ajer... aku yang lebih-lebih nak kumpul semula... bukan apa.. sebab minat aku nak jumper semula nak kumpul semula member-member lamer... satu lagi sifat aku nie nak buat network besow... sebesar www... (world wide web) ha gitu ler lebih kurang... tu yang membuatkan aku terfikir nak adakan reunion semula suatu hari nanti... maner ler tahu ada antara mereka bole bagi business plak kat aku...

Itu satu hal untuk klas aku... untuk group lain, memang we all dah mula cuma bila dilihat dari segi sambutan tu masih dingin lagi... tak tahu nak cakap cam ner... aper masalah depa nie sampai rasa malas nak beriunion... susah sangat ker... aku rasa tak payah maner pun... just datang ajer... sebab arrangement semua dah dibuat... tak jadi masalah sangat pasal nie...

well, mungkin itu yang aku nak lalutkan disini sempena posting kali kedua nie... aku rasa ler...
gerak semula nanti bila idea jatuh ke kepala...

babai...
ehhh

No comments: