Tuesday, August 22, 2006

ermmmm

malam tadi, aku rasa keadaan aku memang teruk sepanjang aku tidak sihat ini. dimulakan dengan batuk-batuk biasa, lepas tu kepala pening-pening nak pitam pun ada. dah tu, lewat malam, aku termuntah. semua mungkin sebab aku batuk tu ler. kahak banyak. aku tak lena sangat tidor malam tadi. dengan keadaan tak selesa itu, aku gagahkan jugak nak tido. akhirnya... tak tahu ler cam ne... sedar-sedar dah pagi. lepas subuh pagi ni.

aku bangun dengan keadaan kepala berat dan pening. aku gagahkan jugak sebab tak nak manjakan sangat penyakit ni. mandi, lepas tu pergi klinik lagi. aku cakap kat doc tu, semua ubat dah abis dan pil selsema yang di beri aritu yang mengantukkan aku langsung.

dia pun bagi ubat lain dan tambahkan antibiotik tok aku. tonsil aku bengkak dia cakap. entah ler... istilah perubatan. ahaks.

arini aku dapat mc. tak tahu nak mc ke tak... biasalah aku ni... mc ker tak, sama ajer.

walauapapun... relax-relax ajer ler arini.

No comments: