Monday, August 07, 2006

finally

tak banyak gambar aku amik masa trip kali ni. ye lah... dah mabuk abis... gambar aku memang takder ler... aku banyak amik gambar tok kerja aku. gambar equipment yang rosak dan sebagainya tok aku attach sekali dalam report.

gambar salah satu platform yang aku amik dari quarters aku. waktu hampir nak senja...

ni lah platform tempat aku kerja tu. tiap hari ulang alik dari quarters platform naik crew boat. perjalanan amik masa dalam sejam.

matahari hampir tenggelam. aku lihat sungguh indah. jadi aku amik je gambar ni.

alhamdulillah... masalah aku ngan awek aku dah mula ok sket. aku settlekan secara slow down. aku bersabar banyak-banyak. cool. lepas tu baru aku dapat settle down. memang benar, aku rasa aku terlalu sensitif dalam hal ni.

harap lepas ni aku akan kembali ok semula. dan boleh cool sket dan jangan terlalu sensitif.
errr... boleh ker?

No comments: