Sunday, August 20, 2006

masih lagi...

sejak aku jejak kaki ke kl aritu, aku sakit tekak. mulanya sikit je sakitnye... lepas tu, aku makan ubat dan segala. tak baik gak. then aku selsema. lepas selsema, aku rasa mula nak demam panas plak. aku pun pergi klinik. dah makan ubat... tapi masih lagi...

aku terfikir mungkin sebab aku tidor dalam air-cond, then aku tak selesa kot. lepas tu, hujung minggu aku balik pahang. umah 'dia'. memang dari awal lagi 'dia' dah ajak aku nak balik kampung. dan aku pun fikir, sure aku akan baik sebab udara kampungkan... tapi hari ni aku balik, aku masih lagi selsema. aku tak tahu kenapa. ermmm... mungkin juga sebab aku letih kot. takper... esok lusa ok lah tu.

semalam
yea semalam, aku mulakan perjalanan ke pahang. awal pagi aku amik dia dari umah kakak dia di kl. pastu singgah di taman melawati jap nak beli daging dengan tulang-tulangnya sekali tok bawa balik. hehehe... nak makan sup tulang. dia nak masak. seperti yang sedia maklum ler... jalan ke pahang tu sentiasa jem terutama kat karak tu. kena plak cuti sekolah ni. aku sampai sana dalam tengahari. sampai je, lepak-lepak dulu dan hari ni baru balik ke kl. awal pagi tadi ngan ayah dia amik buah rambutan belakang umah. tolong tebang sekali. banyak gak lah buah kami bawak balik kl tadi. dan jalan nak ke kl arini tadi pun jem gak. balik dalam kol 3 tadi sampai kl dalam kol 6.

lepas hantar dia, aku balik bilek aku di puchong dan terus menulis. ok lah... aku nak tido dah... ngantok plak... nak rest sket.

No comments: