Monday, August 28, 2006

dah kat kl balik

ahad lepas aku ke jb. dalam kol 3.30 petang aku gerak dari kl. gerak lepas tolong awek aku cuci rumah sewa dia. hari sebelom tu, aku tolong dia pindah umah. dia dah tinggal umah sewa. sebelom gerak, dia pesan, agar drive elok-elok.

perjalanan terus dari kl ke johor. sampai johor dalam 7.30 malam. aku terus singgah ke umah arwah tunang aku dulu. sebelom tu bagitau dulu dengan dia nak singgah sana. sebelom singgah tu, aku singgah kedai buah nak beli sikit buah tangan. lawaknye, tuan punya kedai tu cakap cina ngan aku. cheh aku melayu la, bukan cina. ahaks.

aku singgah jap umah arwah... lepas tu aku terus ke hotel. stay sana. ntah kenapalah malam tu, hp aku problem. tak leh nak call out atau received call. lepas aku restart hp aku tu, baru leh dapat call dan received call. aduh, bos aku mencari aku rupanya. hehehehee...

new york hotel tempat check in, pas tu call dia jap. rindu plak aku. huhuhuukkk... tido... zzzz... dalam keadaan batuk, nak wat cemana kan, keje kena dilaksanakan.

demam, selsema, semua alhamdulillah, cuma tinggal batuk-batuk je lagi ni.
pagi tadi, aku bangun dengan batuk-batuk. huh.. perit sungguh batuk aku pagi ni. lepas ni nak sarapan plak. aku pun sarapan kejap je. tak leh, takut muntah. pastu check out dan kemudian gerak ngan boss aku ke teluk ramunia. lokasi meeting aku hari ni. lepas abis meeting dalam ko 12.30 lebih, kami balik ke kl. perjalanan terus je sampai kl. sampai dalam kol 6.30 ptg, dan sebab jalan yang jem, malas nak balik puchong dulu, aku amik keputusan, amik awek aku balik kerja. hakikatnya aku rindu dia. ahaks.

amik dia kat opis lepas tu g dinner dulu. dah tu baru balik. kalau ikotkan, rasa nak berkepit je. ahaks. ni yang silap hari bulan, cepat je pinang dia ni nanti. hehehehee.... tapi sabar dulu.... kalau dah jodoh tak kemana... ye dak?

oklah... dah malam rupanya... lalai aku menulis sambil tengok mawi dan ina. errr... program dorang ke best? lawan tv3 pasal CITY... gud nite...

No comments: