Wednesday, December 28, 2005

cerita-cerita

Kepada semua pembaca sekalian, [ops ada ker pembaca?] aku minta maaf sebab lama tak update blog ni. Bukan apa sebabnye masa aku yang begitu terhad hinggakan aku tidak punya kelapangan untuk menulis.

Aku akui banyak cerita aku sebelum ni yang tergantung tak bertali. Semuanya kerana idea aku yang melimpah hingga tertumpah dan tak sempat untuk aku tulis semula ke dalam blog ni. Jadi ada antara cerita itu nanti akan jadi nostalgia begitu sahaja tanpa ada yang tahu dimana penghujungnya. hakikatnya memang aku nak menghabiskan segala cerita yang ada tapi ntah la… aku pun tak tahu kenapa masa begitu cemburu dengan aku hingga aku tidak berdaya untuk menulis di sini..

kali ini update yang aku nak sampaikan adalah berkenaan aku dah kembali ke miri ini. kembali selepas perjalanan ke bumi semenanjung minggu lepas.. dan perjalanan aku merentas sempadan negeri.. minggu lepas aku ke pasir gudang, johor atas urusan kerja. aku kesana untuk menyelesaikan projek yang aku buat masa aku bersama syarikat aku bekerja dulu, yakni sebelum aku resign dari syarikat yang aku kerja di kl. Ye lah kan… aku join balik syarikat yang aku resign sebelum ni.

Ermmm…. yeah… noushy ada bertanya cam ner ngan kerja aku yang baru ni. Ahaks… actually syarikat ni adalah syarikat aku lama. Mean sebelum aku resign untuk ke bintulu dulu. Syarikat ni panggil aku semula dan offer yang diberikan agak menarik. Lagipun, aku dapat rasakan yang di sini nanti aku akan belajar lebih banyak lagi tentang dunia perniagaan di samping dunia pengurusan perniagaan. Jadi aku ambil keputusan untuk menyertai mereka semula. Selain tu, aku menyertai pun kerana aku nak ke semenanjung semula. Aku nak berjumpa buah hati aku, aku nak rapat ngan buah hati aku di sana nanti.

Perjalanan aku ke johor bermula isnin lepas, dan perjalanan ini sedikit sebanyak telah melegakan company aku kerana, jika aku tak der dulu, sure mereka memikirkan kena pergi awal tok servey jalan.

cerita aku gantung disini dulu... ahaks.

No comments: