Wednesday, December 28, 2005

I've been TAG

Aduh.... ada ajer keje dorang ni mengeTAG aku. aku ingat aku akan terlepas dari virus ini, tapi itulah hakikatnya bahawa aku di alam cyber. walau apapun... aku tak kisah, orang nak mengeTAG aku dan aku dengan rela hati dan penuh terbuka akan menjawab. ahaks... lepas ni saksikan mangsa seterusnya...

Ops, Iemah, ni TAG yang ko kena kan kat aku, dan aku nak jawab lah... seperti ini...

Something you want to do in your life :
Aku ingin kebahagiaan seperti insan lain... bebas memikirkan dan melakukan mengikut acuan aku. Dan yang paling penting semua orang berbahagia kerna aku...

One song that you could listen over and over again :
ermmm... tak berapa ingat ler lagu apa... sebab selalu berubah... dan yang terkini aku suka dengar lagu aper ekk... aku sendiri pun tak pasti. janji lagu tu ok, kira oklah...

Coke or Pepsi? Coke

Something you currently desire :
Kalau currently; aku nak ke KL, nak jumpa some one special.

One good deed you've done lately :
Ntah... aku sendiri pun tak tahu.

A funny moment in your life :
ermmm... banyak gak rasanyer... tapi tak sure nak list yang mana satu. cukuplah kenangan masa kecik dulu. ahaks...

5 people I pick : [jawab jgn tak jawab]
1. Ezan
2. carneyz
3. yatt
4. aisyah
5. cteaz

Adeh... ni semua kena jawab ni.. jangan ada tinggal plak... huhuhuhuhu...

oklah... aku rasa tu ajer kot...

No comments: