Sunday, November 27, 2005

Sesuatu tentang cinta... ku menyambung...

ermmm... kekadang aku takut untuk berbicara tentang cinta ini lebih-lebih. ini kerana jika tersalah kata, bahana jadinye dan aku mungkin akan mendapat padah. ahaks.

aku membicarakan semalam, bukan niat aku untuk meragui cinta seseorang tapi, kerana beberapa perubahan yang membuatkan aku terasa sesuatu. bila difikirkan semula... ah... itu mungkin khayalan dan emosi aku yang terganggu. terganggu kerana aku hidup jauh di sini dan terganggu mungkin kerana emosi aku terganggu kerana aku menganggur. bukan aku tidak suka menganggur tapi, menganggur aku ini menyebabkan beberapa hal yang memungkinkan memeningkan kepala aku lagi.

selain tu, perasaan aku terganggu kerana keinginan aku nak ke kl. keinginan membuak. apatah lagi kena cerita dari kawan-kawan aku di sana yang membuatkan aku tidak senang duduk. dan aku tidak pasti bila tarikh tetap aku akan ke sana pulak. aku harap aku boleh bersabar dan dia boleh bersabar untuk menanti kehadiran aku di sana nanti.

akan aku khabarkan pada andai aku telah sampai disana. kita perbaiki apa yang masih kurang antara kita dan kita bina kehidupan bersama kelak. aku mempercayaimu sepenuh hati. dikaulah jantung hatiku kini dan dikaulah yang menjadi pengubat lukaku... hanya dikau bertakhta di hati... mengertilah perasaan ku ini.


No comments: