Tuesday, October 03, 2006

aku di miri

huh,
masa memang sungguh tigh bila aku berada di miri. aku balik miri sebab nak prepare presentation dan conduct training tok staff petronas carigali, operation team.

dah bertambah capability aku kali ni. aku dah jadi trainer. bertambahkan value aku lepas ni.

dan... seperti biasa, aku akan berkejar dengan beberapa projek, untuk memastikan aku on the top of the list.

hari ni last day aku di miri ni. esok aku nak fly semula ke kl. ada beberapa meeting lagi yang sedang menanti untuk aku attend.

betapa sekejapnya masa berlalu, hingga aku tak terasa pun. 26 sept aku fly ke miri dan esok fly ke kl. mungkin aku salah seorang pengguna kapal terbang yang regular? ahaks.

well, esok petang aku nak berbuka dengan awek aku. nak berbuka kat luar plak kali ni... errr... sapa ada cadangan maner ada buffet yang best, sila bagitau aku yerk... kat muzium cafe tu ada lagi ke buffe dia yerk?

ok dah petang baru sempat menulis ni. aku nak gerak tak lama lagi. nak berbuka dengan kawan-kawan aku di miri ni. diaorang pun terkejut aku dah balik miri, dan tetiba dengar aku nak balik kl smule. hahahhahhaakk...

No comments: