Wednesday, October 11, 2006

virus shai

lama dah aku tak terkena virus, dan tetiba aku jenguk blog shai, rupanya aku kena virus baru ciptaan dia. so, aku pun nak menjawab dengan seikhlas hati... hehehehe

menurut shai, ni edisi istimewa sempena Ramadhan kali ini tahun 1427 Hijrah. inilah jawapan dari aku...

1) 1 Ramadhan 1427 Hijrah anda berbuka puasa dengan siapa dan dimana?
aku berbuka dengan awek aku di rumah dia. bersama kakak dia jugak.

2) Apa persiapan anda menjelang hari raya?
aku tak tahu apa persiapan tahun ni. cuma yang wajib tu bayar zakat ler. yang lain ntah ler. bukan apa, hidup aku umpama nomad. mulanya dulu aku sendiri tidak tahu dimana aku akan berada di hari raya nanti.

3) Sepanjang sebulan berpuasa, agak2 kemana lokasi berbuka yang akan menjadi pilihan anda?
tak tahu ler maner. tapi yang pasti aku nak berbuka di kampung awek aku (dah dapat pun minggu lepas). lain dari tu, ntah ler...

4) Pendapat anda, berbuka puasa di Hotel?
di hotel ok. huh, baru aku perasan, tahun ni macam belom ada invitation lagi tok aku berbuka di hotel. sebelom ni selalu gak. cuma, kalau nak berbuka sendiri tu, kekadang cam membazir jer... bayar banyak, makan sikit terutama yang buffet tu ler.

5) Adakah anda suke menghantar kad raya (by pos) kepada rakan2, sahabat handai dan kekawan anda?
aku dah beli beberapa keping kad dah nak hantar. itu satu keunikan, walaupun dah ada teknologi baru. aku lebih suka hantar kad. ada nilai estetika.

6) Oleh itu kirimkan lah Kad raya anda kepada romzi di alamat berikut :-

romzi seli
lot 1186, jalan kg luak 4b/2,
kampung luak,
off jalan miri-bakam,
98000 bandaraya miri,
sarawak.

7) Orang - orang yang namanya ada dibawah kena jawapan entry nie. + with alamat ye.. Mereka ialah :-
sesiapa sahaja yang membaca blog ni.

Sekian, terima kasih

No comments: