Tuesday, August 02, 2005

akhirnya begini jadi blog aku

dalam beberapa hari ini aku cuit sana cuit sini dan aku cuba itu, cuba ini, akhirnya aku berjaya memake-upkan blog aku nie. so, lepas nie mungkin aku nak tambah atau tacap sket-sket ler supaya menjadi lebih cun. aku puas sket ler atas hasil kerja aku nie, sebab aku sedar aku tak der background langsung dalam programming dan dalam dunia it nie. segalanya main cuba bak kata member aku yang nak ajar aku pasal blog nie, "alah romzi, ko try sana sini ajer. try and error ler katakan" so, akhirnya try and error aku kali ni menjadi dan inilah hasilnya. jadi diharap pembaca blog aku sekalian boleh vote untuk aku, alah yang kat sebelah tu ler. malaysian topblog. tak top 10 pun tak per. at least dalam to 50 pun dah cukup. sebab kalau nak atas memang payah. tengok ajer ler blog orang lain yang serba canggih cam sultan muzaffar, klubbkidd, dan beberapa otai lagi.

sekian. selamat membaca blog aku yang masih ada kureng sana sini.

No comments: