Tuesday, August 30, 2005

selasa yang akhir

tajuk cam unik ajer... cam posting aku yang dulu tu ler.

tapi kali ni berbeza sket. hari tu resign. tapi kali ni nak pindah bintulu. ohh bintulu. aku dah ready ker belum untuk terima perubahan itu... harap bersedia lah kiranya...

lupa nak cakap semalam... yang company dah bagi handphone dan laptop kat aku. dan tinggal sekarang nie digital kamera. dan yang pasti kereta akan menanti di bintulu nanti. itu janji boss aku semalam. mmmm... cam ner ler lepas ni... harap aku boleh terima keadaan aku nie... maksudnya perubahan aku sekarang...

dan hari ni aktiviti masih pada internet. aku tak tahu nak buat apa lagi sebab tak banyak yang aku boleh buat pada masa ini. dan inilah hasil sampai tengahari. update blog.

malam tadi lepas abis update... aku baca blog orang. ermmm ada beberapa perkembangan mereka yang aku terlepas. sebenarnya aku tertarik dengan satu blog budak miri yang di kl. dan aku lihat kehidupannya macam seronok... dan aku teringin nak begitu. tapi bolehkan aku begitu?


romzi.
opis.

masih menanti apa yang akan berlaku selepas ini. dimana arah tujuku... dimana destiny ku selepas ini... aku masih berdoa untuk mendapatkan yang terbaik buatku setelah aku 'ditinggalkan' sendirian.

No comments: