Thursday, August 04, 2005

alhamdulillah syukur

mmmm memang syukur. aku berjaya memformat laptop aku dengan sendiri dan kali nie tanpa bantuan orang ketiga. ahaks. dulu kalau aku nak format laptop nie aku kurang confident sket dan kali nie aku buat muka confident ajer.

yeah, pasal aku nak format aku nak tengok betul tak budak tu cakap, lepas format laptop akan lebih 'ringan' sket. ye lah lepas aku tambah ram. tapi hari ni lepas aku update dan buat keje, tak rasa sangat pun. still lembab gak jadinya. aku pun tak sure kenape. mungkin hdd aku kecik kot. tak cukup ruang untuk data aku bermain. ye lah aku punya hdd 20G aje. bila aku masuk software dah separuh jadiknyer dan bila tambah itu ini, dah hampir penuh. huh... biarlah.

tengok ler kalau ada rezeki nanti aku ingat nak beli baru ke atau ape. kalau tak pun aku request dari company baru aku tu. hehheee... takkan tak bagi kot? aku kan project engineer, kena ada laptop untuk aku buat presentation dsb. tak gitu?

ok. cheers...

No comments: