Thursday, August 25, 2005

hari pertama

hehehe... hari pertama di sini... di company baru dan aku dah report pagi-pagi lagi kat company baru nie. errr macam best gak, siap ada induksi lagi tu cam ner ngan company baru nie. dan plan diaorang aku akan ke bintulu next month. yeah next month. so, hujung bulan ni aku kena berangkat ke sana ler. bintulu.

pagi ni tadi banyak gak induksi berlaku. sebagai orang baru, mestilah aku blur sket pasal apa yang perlu aku lakukan. dan apa tugas-tugas aku nanti. sekarang ni baru lepas lunch dan aku ada chance sket nak log kat internet dan sebab tu aku baru merasa nak update blog nie sket.

cuma, ada beberapa perkara yang memeningkan kepala aku sekarang nie. pasal adik aku kat sabah tu. macam problem ajer aku dengar. ada masalah ngan kawan-kawan. mungkin kerana dia terlalu aktif dan aku risau sungguh dengan dia. bukan apa, perkara yang aku risaukan adalah phd. huh... bahaya dan ngeri tu. dan aku percaya mungkin kerana itu jodoh aku pendek. walauapapun, aku doakan dia ok. dan aku dengar dia nak balik jap ke sini. so, balik ler dulu.

No comments: