Friday, October 28, 2005

the chain of relationship ~ i"ve been tagged!

aku tak perasan yang aku kena mangsa tag nie... rupanyer si nagacute yang tag aku... tak per... demi memenuhi hasrat sesapa ajer, aku nak tulih cerita aku plak...

5ive Things I Plan To Do Before I die

1. haji dan umrah... kumpul pahala banyak?.
2. aku nak kawin... dan nak membahagiakan aweks aku yang bernama amai...
3. membahagiakan kedua orang tua ku...
4. ingin memiliki ladang, estate dan umah ala-ala dalam cerita smallville.
5. dah pasti karear aku... dan aku nak jadi ceo of the company...

5ive Things I can Do...

1. telepon 'amai'
2. tido
3. makan
4. jalan-jalan
5. main internet


5ive celebrity crushes
(aku ni bukan reti sangat artis ni, tapi aku masukkan tokoh gak ler)

1. Tun Dr. Mahathir
2. Pak Lah
3. Syed Mokhtar Al-Bukhari
4. Mawi (demi amai)
5. Fazley (sebab dia dah ada title Dr.)

5ive Things That Attract Me To opposite Sex

1. manja
2. memahami aku
3. pakai tudung
4. rajin melayan karenah aku
5. yang pasti penyayang.

5ive Victims I can Tag
1. noush
2. iemah
3. sherrina
4. haiza
5. teh bunga

setelah aku kena, lepas ni... orang yang aku list tu aku nak kenakan... hahahaha... kena jawab tu...

No comments: