Wednesday, October 05, 2005

hari berlalu

argh...
antara suka dan duka. kini aku melahirkan templete yang baru. suka kerana nampak lawa, duka kerana ada masalah lagi dalam templete tu. argh.... tolong aku... sapa otai tolong aku....

walau apapun... aku nak ucapkan tahniah pada aku sebab berjaya godek-godek benda alah ni... dan edit dia punya html code, walaupun aku tak paham satu apa. ini semua berkat usaha aku try and error. credit untuk caz, sebab aku dapat design dari dia. aku just tukar banner dan tambah link kat tepi tu. dan komen masih menggunakan haloscan.

masalahnya pulak adalah, bila posting lebih dari 10, ia dah jadi tunggang terbalik. ini dapat dilihat bila tgk pada achieve atau aku punya arkib lama tu. nak tengok bulan lalu punya dah tonggang terbalik. so kepada sesiapa yang otai yang boleh tolong aku cam ner nak adjust benda alah nie, bolehlah e-mail kat aku personally atau letak kat komen bawah ni.

aku dah blur dan tak tahu nak buat cemana dah. try and error dah tak menjadi...

No comments: