Saturday, October 29, 2005

selamat hari raya

assalamualaikum dan dan salam sejahtra kepada semua...

pertama sekali aku nak ucapkan selamat menyambut perayaan deepavali kepada semua yang menganut agama hindu dan yang berbangsa india di seluruh pelusuk dunia ini. Happy Deepavali

keduanya aku nak ucapkan salam perpisahan kepada ramadhan semoga berjumpa lagi di tahun hadapan.

ketiganya aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin kepada semua rakyat dunia yang menyambutnya... dan terutama sekali kepada blogger seantero dunia dan insan-insan yang membaca blog aku ini.

dan dedicated untuk buah hatiku amai, selamat menyambut aidilfitri, maafkan salah silap saya selama kita kenal sebelum ini. insyaAllah, jika tiada halangan @ rintangan mungkin tahun depan kita leh beraya bersama.

untuk warga kota yang nak pulang berhari raya... yang balik dengan kenderaan sendiri tak kisah ler motor ke kereta ke basikal ker... selamat memandu dengan cermat. ingat orang tersayang... dan yang balik naik kapal terbang tu, jangan berebut-rebut [sapa naik airasia] dan pesanan untuk pilot, bawak kapal terbang tu elok-elok, jangan berangan lebih sangat kat cockpit tu... aku tahu, kerja korang tu...

errr... nak ucap kat sape lagi aah... ops, kepada mak abah kandung, mak-mak dan abah-abah angkat, mak-mak dan abah-abah mertua, ipar duai, sanak saudara sekalian selamat hari raya. maafkanlah kesalahan aku ini. aku tahu aku ada buat salah dan dosa... halalkan makan minum aku selama ini.

sekian...
aku nak balik bandaraya miri dah....

disini ku menulis,
Tg. Kidurong

No comments: