Thursday, October 13, 2005

salam

assalamualaikum...

pertama sekali... terima kasih kepada semua pengunjung yang mengunjungi blog aku ini.

kedua... aku nak minta maaf sebab tak dapat merespon banyak respon dari korang semua sebab masa aku agak terhad.

ketiga... aku nak ucapkan terima kasih kepada semua yang menyokong aku dalam aku membina blog ini. tak kisah ler secara langsung atau tidak langsung.

keempat... untuk kawan-kawan di kl @ semenanjung... aku akan datang ke kl tahun depan. so, kita boleh jumpa dan pekena teh tarik bersama.

kelima... untuk 'dia' a.k.a. aweks sintokku... aku mula menyayangi mu... wahai dunia... kaulah saksi untuk hatiku meluahkan padanya. terimalah aku seadanya.

keenam... untuk semua kekangkawan... ya, kita kan kawan... sampai bila-bila...

ketujuh... untuk semua muslimin, selamat menjalani ibadah ramadhan... ni dah hampir kita ke pertengahan bulan.

kelapan... untuk semua insan di muka bumi ini... aku nak minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki aku, andai ada salah dan silap kata-kata dan perbuatan aku terhadap semua selama ini. sesungguhnya aku tidak mengetahui bilakah 'jemputan' untuk ku akan datang...

kesembilan... al-fatihah untuk roh-roh keluarga, datuk nenek, saudara-mara dan sahabat-sahabat yang telah pergi dahulu menemui pencipta... semoga beroleh rahmat di bulan mulia ini...

kesepuluh... untuk allahyarhamah Nadira Bte Mohammad, (sudah 99 hari meninggalkan kita) al-fatihah untukmu... semoga rohmu aman bersemadi di sana. aku masih merindui saat-saat kita bersama dulu... maafkan aku kerana terkenangkan kisah suka duka kita... dan aku mohon keizinan dan restu darimu untuk aku menyayangi seseorang yang memberi senyum padaku. aku memerlukan seseorang untuk meneruskan kebahagiaan aku...

Sekian...
la ila ha illallah... muhammadar rasulullah..

No comments: