Saturday, October 15, 2005

'dia' aweks sintok ku

petang... dalam jam 6 petang... tatkala aku lepak di kedai makan untuk berbuka... h/p berbunyi... sms...

"beli apa berbuka petang nie?"

"hari saya berbuka di kedai ngan bebudak opis"

"ok. selamat berbuka"

"tq"

6.18 p.m. berbuka puasa.

sms berbunyi lagi "makan jangan banyak tau"

"hehehe... dah berhenti dah..." jawabku.

"e*****"

"TQ, sayang... saya rasa hepi, gembira dan sewaktu dengannya bila awak tulis e*****"

"e*****e***** e*****" smsnya balas.

Malam tu, lepas sms tu... aku happy sesangat. senyum sampai ke telinga... hehehe... bukan kerana apa, kerana perkataan itu. aku gembira, happy, suka, bahagia dan seumpama denganya.

terima kasih 'dia' kerana beri saya peluang sekali lagi untuk menyelami hati 'dia'. sesungguhnya ingin saya beritahu bahawa saya sayang 'dia'. true, deep from the bottom of myheart. help me...

Semoga 'dia' berbahagia dan dapat menerima saya seadanya.

Hari ini, 'dia' ada exam. paper first jam 9.00 a.m. aku berdoa agar 'dia' boleh menghadapi 'exam'nya dengan penuh cemerlang. Good luck and happy always...


05350hrs
tepi sejadah di kala subuh...

No comments: