Monday, October 10, 2005

tima kasih

sorry lama aku tak muncul kembali. bukan apa, biasalah menyibukkan diri ngan kerja yang semestinya tak kan abis hingga mata terpejam.

well, dedicated to caz, thanks a lot for helping me in design this templete. i appreciate your expertise to help me to design this such a thing. thanks again.

dan kepada kengkawan yang anto komen pasal wajah baru blog aku ni, tima kasih. hakikatnya yang baru nie, aku lom modified lagi. ni semua kerja si caz tu ler. dia buat template aku dari kosong sampai jadi gini. ada gak ler salah eja tu... biasalah minah aussie.

walau apapun aku akan modified dalam masa terdekat lagi. tunggu masa aku terluang sket. draft dah ada dah.. tinggal nak nulis script lagi. dan dalam masa yang sama buat banner baru. yang lebih cun gitu...

tak lupa pada aweks jengka, thanks kerana memahami saya dan terima kasih kerana memberi saya peluang untuk mengetuk hati awak. wahai dunia... aku ingin khabarkan yang aku mula jatuh jantung, hati, pankress, apendik, usus dan seangkatan dengannya... pada si gadis Jengka.

hanya dia yang tahu siapa aku maksudkan. i promise... you jump i see... ehhh silap... jump gak kot... tapi tengok tempat ler... tak semua leh jump.

kepada akak angkat yang rekomen a.k.a. jodohkan aku ngan adiknyer... terima kasih kerana memberi kepercayaan kepada mamat mereng ini untuk kenali keluarga akak dan menjemput aku menjadi ahli keluarga akak. ya... ikan di sarawak... asam di semenanjung... dalam periuk bertemu jua... heheheeeee....

nantikan kemunculan terkini dari hujung jari jemari romzie....

No comments: