Monday, July 04, 2005

cerita di teluk ramunia - part 2

tanpa berlengah, aku terus pergi hospital nak tengok aper berlaku. aku takder telepon lagi, main pergi ajer.

sampai kat hospital, aku dah tahu kat maner nak cari dia. kat onkologi dept. sah, jumpa dah. dia kata ada appoinment dengan doc. dan dia ada cakap ngan aku dia tak nak chimo lagi. ya... aku paham macamana seksa nya dia untuk menjalani kehidupan seharian. aku tunggu dia sampai habis jumpa dengan doktor. lepas abis jer terus bawak dia balik umah. tapi aku tak terus balik sebab aku nak pegi collect barang kat permas jaya. aku pun tak sure sangat apa barang tu, tapi yang aku tahu ia order dari miri dan suruh collect dan nanti bila martin [aku punya colleague] dari miri. drive dari hospital terus pergi permas jaya. amik barang tu dan terus balik umah.

tengahari tadi, colleague aku dari miri ada bagitahu yang flight martin akan delay dalam 1/2 jam. hmmmm... aku bajet time dia sampai dalam 3.30 petang ler. so, aku gerak dalam pukul 2.45 dari johor jaya, terus ke senai.

lebih kurang 3.30 petang, memang betul, member aku baru sampai. dan kitaorang terus ke teluk ramunia. mula aku drive sampai kota tinggi, lepas tu aku suruh dia drive dari kota ke teluk ramunia. sebab jalan sana senang ajer, tak der konar-konar.

dalam pejalanan tu, kita orang ada terserempak dengan satu group lumba basikal. aku pun tak sure dari maner... ahhh snap shoot ajer ler...

sampai teluk ramunia dah petang dalam kul 6 lebih rasanya. pegi pekan sungai rengit dulu nak carik tempat tido.


bersambung...

No comments: