Friday, July 22, 2005

jumaat

friday hari ni. uhhhh.... sekejap sungguh masa berlalu tanpa aku sedari dah sampai jumaat. rasanya macam baru semalam ajer isnin. - tanda-tanda kecil kiamat.

aku selalu gak mengikuti perkembangan akedemi fantasia nie. cuma aku mula mengikuti untuk musim ke 3 ni ajer. yang first dan kedua dulu sket-sket ajer. tak macam yang nie. dalam af3 nie yang aku minat, semestinya mawi. bukan sebab pengaruh orang lain, tapi aku nampak sesuatu pembaharuan yang dibawa oleh dia dalam dunia seni hiburan tempatan. dalam masa kita lihat sekarang nie dunia nasyid dah mula kurang sket, mawi muncul untuk menaikkannya semua [aku harap lepas grade nanti macam tu lah] suara dia pun lunak gak. ye lah, qari - memang boleh nak control suara, cuma mungkin ada perbezaan sket berbanding dalam seni suara. pengawalan suara mungkin agak berbeza.

selain mawi, aku suka tengok marsha. dan lagu nie yang dia selalu nyanyi tu dan pada konser ke 6 yang lepas dia nyanyi kat adlin. heheheh.. lepas tu aku tengok vt ve plak yang nak rakam. tak tahu ler betul atau tak kan. tapi check it out the lirik.

Everytime I see Adlin...
My heart bergoncang...
Everytime I am thinking of you...
Pagi dan petang...
I forget to eat my makan...
Cause there's no other boy...
but this one...
eeii malu...
Undernearth pokok kelapa (pokok kelapak)
I'll wait for you...
Oh! Adlin... hear me lah...
Dont tutup pintu
Cause your hair is like penyapu...
Cause I know it is full of kutu

best jugak lirik dia yerk. aku rasa kalau 'dia' ada pasti akan main-main dengan lagu nie. sebab aku tahu sangat perangai 'dia'. sorry, masih tak leh lupakan dia lagi. hari nie ajer dah berapa kali aku terkenangkan dia. nak telephone dia pun ada. tapi itu semua mustahil sekarang nie.

ok lah. mungkin tu ajer yang aku boleh celotehkan hari jumaat nie.

No comments: