Monday, September 19, 2005

pengumuman dan minta MAAF!

Assalamualaikum dan salam sejahtra kepada semua pembaca blog aku nie. Dan kepada peminat yang minat baca [ehh ada peminat ker?] terima kasih daun keladi. Kalau free baca lagi dan bagi support dan komen ok.

Seperti tajuk atas tu, aku sebenarnya nak mohon maaf bebanyak kepada yang pernah hantar komen sebelum ni ke dalam blog aku ni. Sebabnyer… selepas aku update stail komen guna haloscan tu, kebanyakan komen yang lama dah dihilangkan. Dan aku memang tak reti nak masukkan balik ke dalam komen yang baru ni.

Tujuan aku update guna haloscan ni sebab, komen page dia nampak lawa berbanding yang default dan selain tu, kalau yang default tu banyak nak tulis macam id dan password.

So, kepada semua pembaca sekalian, silalah tambah komen dalam blog aku ni. Dengan komen korang semua ia akan bagi aku semangat untuk terus menjadi blogger.

Adios.

romzi

No comments: