Sunday, September 18, 2005

pesta tanglong

Sambung cerita ahad. Aku balik ke bintulu petang. dalam 2.30 ptg. Sampai bintulu dalam jam 5.00. sampai je. Aku terus bagitahu awek kedah dan awek bandar utama. Dan lepas tu aku call parent aku bagitahu yang aku selamat sampai. ahaks, aweks bandar utama, sound aku petang tu, apsal aku bawa kereta laju sangat. ye lah sebab dia tahu, perjalanan dari miri ke bintulu biasanya amik masa 3 jam ke 3 jam setengah.

Tak per ler. Nampak jugak dia caring kat aku lagi. Err... kekadang rasa tak sabar plak nak tunggu dia datang sini nanti. Teringin aku nak jumpa dia.

lepas sampai ajer... aku pegi tanjung batu. Nak tengok orang tanglong. Aku pun ikut serta. Hehehee... best gak. Tak pernah aku join benda alah cam ni. So, saksikan.

Image hosted by Photobucket.com

bebudak tengok orang pasang lilin.

Image hosted by Photobucket.com

aku ngan office mate aku

Image hosted by Photobucket.com

anak office mate aku

Image hosted by Photobucket.com
tembam gak aku ni. yang belakang tu wife office mate aku.

No comments: